zmichal pisze: ↑12 maja 2018, o 09:01
Tam masz taki znacznik, który powinien być zanurzony w płynie. Wygląda to tak:
Znacznik ma być całkowicie zanurzony czy lekko wystawać?
Bo myślałem, że ma być tylko do prawie końca, a jak jest zanurzony tzn. że przelany zbiornik.
W innym aucie jest zbiornik cały widoczny - wyraźnie pokazana podziałka ze stanem min/maks i takich problemów nie ma.
Drugi zbiorniczek moim zdaniem jest od IC - w niebieskim/zielonym płynem chłodniczym.
Nie ma sensu używać układu z chłodzenia silnika do studzenia IC ... bo temp tego płynu by się tylko ogrzewało powietrze w IC ... a ma być odwrotnie.
zmichal pisze: ↑12 maja 2018, o 09:01
Tam masz taki znacznik, który powinien być zanurzony w płynie. Wygląda to tak:
Znacznik ma być całkowicie zanurzony czy lekko wystawać?
Bo myślałem, że ma być tylko do prawie końca, a jak jest zanurzony tzn. że przelany zbiornik.
W innym aucie jest zbiornik cały widoczny - wyraźnie pokazana podziałka ze stanem min/maks i takich problemów nie ma.
Od lat wie wielu w MB .. tzw. "pletwa" w zbiorniczku ma być lekko pod lustrem wody .. tak było w210, w202,203 ... płetwa znacznie wynurzy się .. dolać.
zmichal pisze: ↑12 maja 2018, o 09:01
Tam masz taki znacznik, który powinien być zanurzony w płynie. Wygląda to tak:
Znacznik ma być całkowicie zanurzony czy lekko wystawać?
Bo myślałem, że ma być tylko do prawie końca, a jak jest zanurzony tzn. że przelany zbiornik.
W innym aucie jest zbiornik cały widoczny - wyraźnie pokazana podziałka ze stanem min/maks i takich problemów nie ma.
Nie wiem w czym to problem ... i tak nie było widać nigdy gdzie płyn jest .... tu sprawa jest prosta. Widać płetwę to dolać tak aby była pod wodą i tyle filozofii. Przeholujesz zalejesz pod korek .. nic się nie stanie .... wyrzuci sobie nadmiar zaworkiem w korku i tyle .. będzie w koło zbiorniczka pełno osadzonego białego osadu w komorze silnika.
Marek123 pisze: ↑9 mar 2021, o 19:25
Czy ktoś ma podobny problem,czy może zapowietrzony układ intercoolera,bo też ktoś mi tak podpowiadał,proszę o pomoc
W C180 IC ma swój zbiorniczek i niebieski/zielony płyn ( chyba nawet żadnej pompy to nie ma, takie coś naturalnie krąży) po osłoną górną silnika jest w lewym górnym roku od jednostki.
Ile jego ubywa .. co ile km dolewki robisz ?
Nieraz ten korek zbiorniczka nie trzyma, nieraz opaski rozluźniły się - no ale to były czasy co auta solidniej produkowali i miało to naście lat i wymagały lekkich korekt ... taka dolewka pół szklanki na 10 tys. km.