
[Rozwiązanie] Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
[Rozwiązanie] Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
Cześć. Mam problem z w205 1.5 eq, auto w trakcie jazdy wpada w tryp awaryjny po lekkim szarpnięciu, następnego dnia po odpaleniu nierówno pracuje, podskakuje silnik, słychać strzelanie z wydecu. Pierwsza diagnoza to była pompa paliwa, pojawiało się zbyt wysokie cisnienie paliwa ale zakończyło się na wymianie czujnika ciśnienia paliwa (pokazywał wartości kilku krotnie wyższe jakie jest w stanie wygenerować pompa) po przejechaniu okolo 500 km znowu tryb awaryjny i taka sama sytuacja. Wszystko sprawdzone w silniku, rozrzad sprawdzony. Po skasowaniu błędu problem ustaje na około 500km i znowu się pojawia, juz 4 razy tak się stało. Miał ktoś taka sytuację? Pomocy bo już 4 miesiące auto jeździ laweta 

Re: Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
Po diagnostyce dzis
-Wypadanie zaplonow 1 i 3 cylinder
-Zbyt wysokie cisnienie paliwa
-Zbyt niskie cisnienie paliwa
Po skasowaniu błędu auto jeździ normalnie. Już nie mam siły do tego złomu
-Wypadanie zaplonow 1 i 3 cylinder
-Zbyt wysokie cisnienie paliwa
-Zbyt niskie cisnienie paliwa
Po skasowaniu błędu auto jeździ normalnie. Już nie mam siły do tego złomu
Re: Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
Cześć, jaki masz przebieg? Gdzie robiłeś diagnostykę?Filip123 pisze: 24 lip 2024, o 06:38 Cześć. Mam problem z w205 1.5 eq, auto w trakcie jazdy wpada w tryp awaryjny po lekkim szarpnięciu, następnego dnia po odpaleniu nierówno pracuje, podskakuje silnik, słychać strzelanie z wydecu. Pierwsza diagnoza to była pompa paliwa, pojawiało się zbyt wysokie cisnienie paliwa ale zakończyło się na wymianie czujnika ciśnienia paliwa (pokazywał wartości kilku krotnie wyższe jakie jest w stanie wygenerować pompa) po przejechaniu okolo 500 km znowu tryb awaryjny i taka sama sytuacja. Wszystko sprawdzone w silniku, rozrzad sprawdzony. Po skasowaniu błędu problem ustaje na około 500km i znowu się pojawia, juz 4 razy tak się stało. Miał ktoś taka sytuację? Pomocy bo już 4 miesiące auto jeździ laweta![]()
MB W205 / C200
Re: Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
122tys km, u swojego mechanika komputerem xentry diagnostic. Po tych awariach coraz bardziej wydaje się mi że to wina komputera albo jakiś sterownik. To nie jest normalne że auto tak swiruje a 30sekund później po czyszczeniu błędów odpalasz i jeździ jak gdyby nic
Re: Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
U mnie co prawda w c180 1,6 przy wypadaniu zaplonu cylinder 1, 1-4 wymienilem swiece i cewki…. Okazalo sie winny byl Akkumulator glowny. Nich co go zmierzy specjalista od aku…Filip123 pisze: 24 lip 2024, o 10:20 Po diagnostyce dzis
-Wypadanie zaplonow 1 i 3 cylinder
-Zbyt wysokie cisnienie paliwa
-Zbyt niskie cisnienie paliwa
Po skasowaniu błędu auto jeździ normalnie. Już nie mam siły do tego złomu
U mnie tez auto jezdzilo normalnie
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
O./S
Re: Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
Swiece i cewki mam już wymienione, jak chodzi o akulumator to ostatnio na aplikacji mercedesme wyskakiwało kilka razy ze jest słabo naładowany... to może powodować aż takie problemy z silnikiem ..?pepe008 pisze: 27 lip 2024, o 13:06U mnie co prawda w c180 1,6 przy wypadaniu zaplonu cylinder 1, 1-4 wymienilem swiece i cewki…. Okazalo sie winny byl Akkumulator glowny. Nich co go zmierzy specjalista od aku…Filip123 pisze: 24 lip 2024, o 10:20 Po diagnostyce dzis
-Wypadanie zaplonow 1 i 3 cylinder
-Zbyt wysokie cisnienie paliwa
-Zbyt niskie cisnienie paliwa
Po skasowaniu błędu auto jeździ normalnie. Już nie mam siły do tego złomu
U mnie tez auto jezdzilo normalnie
Re: Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
Aplikacja…. Mi pokazywala ze naladowana…. 
Daj sprawdzic na testerze akumalotora… mi pokazalo stan naladowania 90 % ale stan pojemnosci aku cos 30%… nie pametam , to jest w innym dziale.
Daj sprawdzic na testerze akumalotora… mi pokazalo stan naladowania 90 % ale stan pojemnosci aku cos 30%… nie pametam , to jest w innym dziale.
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
O./S
Re: Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
Filip 123
Mi to wygląda na uszkodzony ECU, może być zimny lut . Nie wiem jaki konkretnie tam siedzi sterownik ale zawsze steruje parą cewek 1-3 4-2 także tu można przypuszczać problem. Osobiście wysłałbym sterownik do sprawdzenia . Tylko do zaufanej firmy .
..
To nie akumulator
nie wierz w cuda 
Mi to wygląda na uszkodzony ECU, może być zimny lut . Nie wiem jaki konkretnie tam siedzi sterownik ale zawsze steruje parą cewek 1-3 4-2 także tu można przypuszczać problem. Osobiście wysłałbym sterownik do sprawdzenia . Tylko do zaufanej firmy .
..
To nie akumulator
Re: Tryb awaryjny, klekotanie, nierówna praca silnika
Auto trafiło do salonu mercedesa i problem rozwiązany w 1h nowe oprogramowanie silnika,Mikun pisze: 27 lip 2024, o 21:44 Filip 123
Mi to wygląda na uszkodzony ECU, może być zimny lut . Nie wiem jaki konkretnie tam siedzi sterownik ale zawsze steruje parą cewek 1-3 4-2 także tu można przypuszczać problem. Osobiście wysłałbym sterownik do sprawdzenia . Tylko do zaufanej firmy .
..
To nie akumulatornie wierz w cuda
![]()
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości