Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

lerezicita
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2019, o 07:07

Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: lerezicita »

Dzień dobry,
Orientuje się ktoś czy w usportowionym Mercedesie C180 Coupe 2017 ze skrzynią 7G, realna jest przekładka na V6 z c43 ?
Jeżeli tak, jakie są orientacyjne koszty robocizny ?
Rufio
Posty: 470
Rejestracja: 4 lis 2017, o 09:28

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: Rufio »

Skąd taki szalony pomysl?
Lepiej sprzedaj tego co masz i kup c43.
Obrazek
C43 AMG kombi
lerezicita
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2019, o 07:07

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: lerezicita »

Tak mam równiez w planie zaimplementować ceramiczne tarcze. Czy ktoś moze odpowiedzieć konkretnie na pytanie? bez spacerów.
Czy taka przeróbka jest mozliwa jakie sa koszty oraz co obok silnika trzeba bedzie jeszcze usprawnić?
ktos92
Posty: 257
Rejestracja: 9 cze 2017, o 17:49

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: ktos92 »

To jest chyba jakaś prowokacja - bez urazy. Tak szczerze, chyba taniej będzie sprzedać to co masz i kupić już gotową wersje C43 :-D
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205 :twisted:
lerezicita
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2019, o 07:07

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: lerezicita »

To nie prowokacja...
Używane c43 w takim wyposarzeniu jak ja mam to min 200k.
Więc przyjmując jak by nawet cała modyfikacja kosztowała 50k to dalej jest to dla mnie opłacalne.
freel4ncer
Posty: 296
Rejestracja: 11 lip 2017, o 11:54

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: freel4ncer »

Pytanie totalnie z d*py. . Ile ja sie na roznych forach o swapach naczytalem 99% pytaly jakies dzieciaki ktore auto po rodzicach dostali. Tematy zawsze konczyly sie na glupim gadaniu czasem ktos za kase z komunii nawet kupil jakis silnik czy cos ale temat tez umieral z przyczyn naturalnych - porostu jesli to jest nawet mozliwe to super skomplikowane i kosztuje wiecej niz kupic mocniejszy model.
s205
lerezicita
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2019, o 07:07

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: lerezicita »

freel4ncer pisze: 15 maja 2019, o 16:11 Pytanie totalnie z d*py. . Ile ja sie na roznych forach o swapach naczytalem 99% pytaly jakies dzieciaki ktore auto po rodzicach dostali. Tematy zawsze konczyly sie na glupim gadaniu czasem ktos za kase z komunii nawet kupil jakis silnik czy cos ale temat tez umieral z przyczyn naturalnych - porostu jesli to jest nawet mozliwe to super skomplikowane i kosztuje wiecej niz kupic mocniejszy model.
Kolego, jeżeli brak Ci merytoryki na dany temat, to po prostu daruj pisma i dokończ swoją kanapkę z cebulą, bo Ci S-tlenek tiopropanalu z niej wyparuje.
Awatar użytkownika
capricorn
Posty: 220
Rejestracja: 10 lis 2016, o 12:17

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: capricorn »

Na forum SIP raz na kwartał pojawiał się taki "kwiatek" z podobnym tematem :D

Pozwólcie że zadedykuje ten radosny kawałek wszystkim obserwującym temat :)
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
C300
ktos92
Posty: 257
Rejestracja: 9 cze 2017, o 17:49

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: ktos92 »

capricorn pisze: 16 maja 2019, o 08:18 Na forum SIP raz na kwartał pojawiał się taki "kwiatek" z podobnym tematem :D

Pozwólcie że zadedykuje ten radosny kawałek wszystkim obserwującym temat :)
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
Lepszego podsumowania nie mogło być :-D
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205 :twisted:
Awatar użytkownika
gim-kg
Posty: 588
Rejestracja: 26 paź 2016, o 22:34
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

Post autor: gim-kg »

lerezicita pisze: 15 maja 2019, o 12:13 Tak mam równiez w planie zaimplementować ceramiczne tarcze. Czy ktoś moze odpowiedzieć konkretnie na pytanie? bez spacerów.
Czy taka przeróbka jest mozliwa jakie sa koszty oraz co obok silnika trzeba bedzie jeszcze usprawnić?
Ceramiczne tarcze to nie wszystko, zaciski, klocki, śmiem twierdzić że nawet zawieszenie. Próbujesz przerobić samochód z jednej z najsłabszych specyfikacji do prawie najmocniejszej. Gdyby ktoś pisał o takim swapie z C300 to może jeszcze bym zrozumiał.
Ceramiczne tarcze są dobre na szybką jazdę. Gdy są nie rozgrzanie hamowanie jest gorsze niż w przypadku tarcz stalowych.
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości