Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 maja 2019, o 07:07
Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
Dzień dobry,
Orientuje się ktoś czy w usportowionym Mercedesie C180 Coupe 2017 ze skrzynią 7G, realna jest przekładka na V6 z c43 ?
Jeżeli tak, jakie są orientacyjne koszty robocizny ?
Orientuje się ktoś czy w usportowionym Mercedesie C180 Coupe 2017 ze skrzynią 7G, realna jest przekładka na V6 z c43 ?
Jeżeli tak, jakie są orientacyjne koszty robocizny ?
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
Skąd taki szalony pomysl?
Lepiej sprzedaj tego co masz i kup c43.
Lepiej sprzedaj tego co masz i kup c43.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 maja 2019, o 07:07
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
Tak mam równiez w planie zaimplementować ceramiczne tarcze. Czy ktoś moze odpowiedzieć konkretnie na pytanie? bez spacerów.
Czy taka przeróbka jest mozliwa jakie sa koszty oraz co obok silnika trzeba bedzie jeszcze usprawnić?
Czy taka przeróbka jest mozliwa jakie sa koszty oraz co obok silnika trzeba bedzie jeszcze usprawnić?
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
To jest chyba jakaś prowokacja - bez urazy. Tak szczerze, chyba taniej będzie sprzedać to co masz i kupić już gotową wersje C43
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 maja 2019, o 07:07
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
To nie prowokacja...
Używane c43 w takim wyposarzeniu jak ja mam to min 200k.
Więc przyjmując jak by nawet cała modyfikacja kosztowała 50k to dalej jest to dla mnie opłacalne.
Używane c43 w takim wyposarzeniu jak ja mam to min 200k.
Więc przyjmując jak by nawet cała modyfikacja kosztowała 50k to dalej jest to dla mnie opłacalne.
-
- Posty: 296
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 11:54
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
Pytanie totalnie z d*py. . Ile ja sie na roznych forach o swapach naczytalem 99% pytaly jakies dzieciaki ktore auto po rodzicach dostali. Tematy zawsze konczyly sie na glupim gadaniu czasem ktos za kase z komunii nawet kupil jakis silnik czy cos ale temat tez umieral z przyczyn naturalnych - porostu jesli to jest nawet mozliwe to super skomplikowane i kosztuje wiecej niz kupic mocniejszy model.
s205
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 14 maja 2019, o 07:07
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
Kolego, jeżeli brak Ci merytoryki na dany temat, to po prostu daruj pisma i dokończ swoją kanapkę z cebulą, bo Ci S-tlenek tiopropanalu z niej wyparuje.freel4ncer pisze: ↑15 maja 2019, o 16:11 Pytanie totalnie z d*py. . Ile ja sie na roznych forach o swapach naczytalem 99% pytaly jakies dzieciaki ktore auto po rodzicach dostali. Tematy zawsze konczyly sie na glupim gadaniu czasem ktos za kase z komunii nawet kupil jakis silnik czy cos ale temat tez umieral z przyczyn naturalnych - porostu jesli to jest nawet mozliwe to super skomplikowane i kosztuje wiecej niz kupic mocniejszy model.
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
Na forum SIP raz na kwartał pojawiał się taki "kwiatek" z podobnym tematem
Pozwólcie że zadedykuje ten radosny kawałek wszystkim obserwującym temat
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
Pozwólcie że zadedykuje ten radosny kawałek wszystkim obserwującym temat
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
C300
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
Lepszego podsumowania nie mogło byćcapricorn pisze: ↑16 maja 2019, o 08:18 Na forum SIP raz na kwartał pojawiał się taki "kwiatek" z podobnym tematem
Pozwólcie że zadedykuje ten radosny kawałek wszystkim obserwującym temat
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 2011
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
W215 CL600 V12 Bi-Turbo 2003
W planach W205
Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)
Ceramiczne tarcze to nie wszystko, zaciski, klocki, śmiem twierdzić że nawet zawieszenie. Próbujesz przerobić samochód z jednej z najsłabszych specyfikacji do prawie najmocniejszej. Gdyby ktoś pisał o takim swapie z C300 to może jeszcze bym zrozumiał.lerezicita pisze: ↑15 maja 2019, o 12:13 Tak mam równiez w planie zaimplementować ceramiczne tarcze. Czy ktoś moze odpowiedzieć konkretnie na pytanie? bez spacerów.
Czy taka przeróbka jest mozliwa jakie sa koszty oraz co obok silnika trzeba bedzie jeszcze usprawnić?
Ceramiczne tarcze są dobre na szybką jazdę. Gdy są nie rozgrzanie hamowanie jest gorsze niż w przypadku tarcz stalowych.
Było C200 4 Matic —> jest Tesla Model 3 LR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości