Silnik M274.920 C200, C250, C300 - opinie, trwałośc, awaryjność
Silnik M274.920 C200, C250, C300 - opinie, trwałośc, awaryjność
Nie znalazłem podobnego tematu.
Kupiłem C200 2.0 184 2014 bo nie znalazłem w internecie negatywnych opinii na temat silnika w przeciwieństwie do choćby benzyn w BMW i Audi.
Dopiero w trakcie eksploatacji okazało się, że czujniki NOX regularnie padają. U mnie to 2 raz w tym roku.
Do tego błąd związany z odpowietrzaniem skrzyni korbowej.
Z tego co się orientowałem 2.0 jest z grubsza takie samo w C200,250 oraz 300.
Wiecie jakie są różnice?
W PL stosunkowo niewiele jest C300, głównie to egzemplarze z USA, natomiast jestem w szoku co tam się dzieje z owymi C300, a to ten sam silnik co w C200, których u nas jeździ znacznie więcej.
https://mbworld.org/forums/c-class-w205 ... ssues.html
Pękające tłoki na pierwszym cylindrze i korbowody.
Brzmi to mniej więcej tak
https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... =RockXiong
https://www.youtube.com/watch?v=nrwAb-h ... aronMarkin
U siebie mam wrażenie, że podobny dźwięk mam, zawsze myślałem, że one tak pracują zwyczajnie.
Jak to u Was wygląda, też tak pracują, co o tym myślicie?
Gdzieś czytałem, że USA były gorzej wykonane, made in Germany podobno nie mają tej przypadłości..
Kupiłem C200 2.0 184 2014 bo nie znalazłem w internecie negatywnych opinii na temat silnika w przeciwieństwie do choćby benzyn w BMW i Audi.
Dopiero w trakcie eksploatacji okazało się, że czujniki NOX regularnie padają. U mnie to 2 raz w tym roku.
Do tego błąd związany z odpowietrzaniem skrzyni korbowej.
Z tego co się orientowałem 2.0 jest z grubsza takie samo w C200,250 oraz 300.
Wiecie jakie są różnice?
W PL stosunkowo niewiele jest C300, głównie to egzemplarze z USA, natomiast jestem w szoku co tam się dzieje z owymi C300, a to ten sam silnik co w C200, których u nas jeździ znacznie więcej.
https://mbworld.org/forums/c-class-w205 ... ssues.html
Pękające tłoki na pierwszym cylindrze i korbowody.
Brzmi to mniej więcej tak
https://www.youtube.com/watch?fbclid=Iw ... =RockXiong
https://www.youtube.com/watch?v=nrwAb-h ... aronMarkin
U siebie mam wrażenie, że podobny dźwięk mam, zawsze myślałem, że one tak pracują zwyczajnie.
Jak to u Was wygląda, też tak pracują, co o tym myślicie?
Gdzieś czytałem, że USA były gorzej wykonane, made in Germany podobno nie mają tej przypadłości..
Re: Silnik M274.920 C200, C250, C300 - opinie, trwałośc, awaryjność
Też mam 2.0 184km 2014, nie padło mi nigdy nic oprócz przednich amortyzatorów. Czujnik NOX też nie - chyba, że pierwszemu właścicielowi, ale nie ma nic w historii napraw w ASO. Mam 130tyś. km z czego połowę zrobiłem ja w ostatnie trzy lata.
Nie przebrnąłem przez wiele postów z tego forum, ale też mi cyka przy dodawaniu gazu, przez dwie minuty po odpaleniu auta, tylko na zimnym silniku - i zawsze tak było. Na tych filmach nic nie słyszę - na drugim to już w ogóle.
Wiem, że to forum skupia osoby ponadprzeciętnie interesujące się swoimi samochodami, w tym mnie. Wszystko też zależy od egzemplarza - zwłaszcza z początku produkcji - jeden się psuje, drugi nie. Kiedyś kładłem się obok auta nasłuchując, potem ze ściszonym radiem jeździłem znów nasłuchując... A teraz odpalam tego robura, rano mi lekko cyka spod maski przez minutę, z nawiewu trochę pyka regulując wentylację, na progu jak ze skręconymi kołami podjadę to mi puka, konsola środkowa mi czasem tryka bo jest średnio zaprojektowana, a zawieszenie lekko buczy bo ponoć airmatic tak buczy - ale generalnie to mam to wszystko w d*pie - wygląda ładnie, jeździ się wygodnie, dużo nie zapłaciłem - a te wszystkie rzeczy słyszę głównie ja - pasażerowie ponoć nie. Innym także polecam takie epikureistyczne podejście do życia.
Nie przebrnąłem przez wiele postów z tego forum, ale też mi cyka przy dodawaniu gazu, przez dwie minuty po odpaleniu auta, tylko na zimnym silniku - i zawsze tak było. Na tych filmach nic nie słyszę - na drugim to już w ogóle.
Wiem, że to forum skupia osoby ponadprzeciętnie interesujące się swoimi samochodami, w tym mnie. Wszystko też zależy od egzemplarza - zwłaszcza z początku produkcji - jeden się psuje, drugi nie. Kiedyś kładłem się obok auta nasłuchując, potem ze ściszonym radiem jeździłem znów nasłuchując... A teraz odpalam tego robura, rano mi lekko cyka spod maski przez minutę, z nawiewu trochę pyka regulując wentylację, na progu jak ze skręconymi kołami podjadę to mi puka, konsola środkowa mi czasem tryka bo jest średnio zaprojektowana, a zawieszenie lekko buczy bo ponoć airmatic tak buczy - ale generalnie to mam to wszystko w d*pie - wygląda ładnie, jeździ się wygodnie, dużo nie zapłaciłem - a te wszystkie rzeczy słyszę głównie ja - pasażerowie ponoć nie. Innym także polecam takie epikureistyczne podejście do życia.
Re: Silnik M274.920 C200, C250, C300 - opinie, trwałośc, awaryjność
Tak prawda .... odczucia "dźwiękowe" to nie usterki a normalny efekt przebiegu auta... Moje 6 letnie i tak ciszej odpala z rana niż sąsiadki 1 latek.konrad.z pisze: ↑2 wrz 2021, o 13:02 Też mam 2.0 184km 2014, nie padło mi nigdy nic oprócz przednich amortyzatorów. Czujnik NOX też nie - chyba, że pierwszemu właścicielowi, ale nie ma nic w historii napraw w ASO. Mam 130tyś. km z czego połowę zrobiłem ja w ostatnie trzy lata.
Nie przebrnąłem przez wiele postów z tego forum, ale też mi cyka przy dodawaniu gazu, przez dwie minuty po odpaleniu auta, tylko na zimnym silniku - i zawsze tak było. Na tych filmach nic nie słyszę - na drugim to już w ogóle.
Wiem, że to forum skupia osoby ponadprzeciętnie interesujące się swoimi samochodami, w tym mnie. Wszystko też zależy od egzemplarza - zwłaszcza z początku produkcji - jeden się psuje, drugi nie. Kiedyś kładłem się obok auta nasłuchując, potem ze ściszonym radiem jeździłem znów nasłuchując... A teraz odpalam tego robura, rano mi lekko cyka spod maski przez minutę, z nawiewu trochę pyka regulując wentylację, na progu jak ze skręconymi kołami podjadę to mi puka, konsola środkowa mi czasem tryka bo jest średnio zaprojektowana, a zawieszenie lekko buczy bo ponoć airmatic tak buczy - ale generalnie to mam to wszystko w d*pie - wygląda ładnie, jeździ się wygodnie, dużo nie zapłaciłem - a te wszystkie rzeczy słyszę głównie ja - pasażerowie ponoć nie. Innym także polecam takie epikureistyczne podejście do życia.
Cyka ... bardzo rzadko .. i w tak dziwnych "przypadkach" że nie ma reguły ... może to wtrysk bezpośredni tak ma ( nowa mazda sąsiada też daleko jej do ideału "dawnego" ) .... no ale zużycie benzynowca 1.6 na poziomie 7.7 na autostradzie jak prędkości to 160 - 170 km/h ... no raczej też robią wrażenie. Ostanie benzynowe Audi ( lata 90 ) z 2.0 benzynowym ... to wir w baku był ... nawet tego nie liczyłem .. mniernik poziomu paliwa w baku malał w oczach.
Liczyłem kiedyś tylko w mieście to Audi ... spokojna jazda ... 18 litrów "lekko".
Ale za to nic nie musiałem po serwisach jeździć .
Re: Silnik M274.920 C200, C250, C300 - opinie, trwałośc, awaryjność
Nie do końca bo w tych USA od dźwięków się zaczyna a kończy na wymianie silnika, teoretycznie tego samego co EU. Wygląda na to, że w PL nikt nic o tym nie wie
Re: Silnik M274.920 C200, C250, C300 - opinie, trwałośc, awaryjność
Może coś w tym być. Z drugiej strony, jak wejdziesz na przykład do tematu o czujnikach NOx to możesz wywnioskować, że każdemu się te czujniki psują - a faktycznie to jest grupa tych ludzi, której się to przydarzyło i która wymienia swoje spostrzeżenia - czyli parę osób z tych kilku czy kilkanastu procent (czy trochę więcej) ze wszystkich właścicieli W205. Tak samo tutaj, czytam historię kilku osób w 330 milionowym kraju - może taki problem ma miejsce i w EU, ale raczej nie jest to aż tak częste bo byłaby głośna awantura, a praktycznie nikt nic nie wie.
Re: Silnik M274.920 C200, C250, C300 - opinie, trwałośc, awaryjność
A USA to inny rynek .... i raczej to rynek mówiący prawdę. Zauważ że nowe silniki z fabryki pracują poprawnie ... to ściema ta młodego narybku ... 30 lat temu z nalatanymi 200 tys. km ten silnik pracował tak samo cicho jakby z fabryki wyszedł.
Co wtedy to jakiś hokus pokus ... nie Panowie ... to obecne produkty tak mają ... jednorazowego użytku .. i na złom. Klient kupi nowe .... "ekologiczne" .... tylko aby to wyprodukować i utylizować .... to truje sie środowisko bardziej niż ten pojazd zrobi to za swojego krótkiego życia.
Re: Silnik M274.920 C200, C250, C300 - opinie, trwałośc, awaryjność
Peugeot 508 2.0 diesel 170 km rocznik 2015 ... nalatane 120 tys. ... nic .. dosłownie nic nie w nim nie zepsuło.konrad.z pisze: ↑2 wrz 2021, o 18:19 Może coś w tym być. Z drugiej strony, jak wejdziesz na przykład do tematu o czujnikach NOx to możesz wywnioskować, że każdemu się te czujniki psują - a faktycznie to jest grupa tych ludzi, której się to przydarzyło i która wymienia swoje spostrzeżenia - czyli parę osób z tych kilku czy kilkanastu procent (czy trochę więcej) ze wszystkich właścicieli W205. Tak samo tutaj, czytam historię kilku osób w 330 milionowym kraju - może taki problem ma miejsce i w EU, ale raczej nie jest to aż tak częste bo byłaby głośna awantura, a praktycznie nikt nic nie wie.
Poziom nie osiągalny dla szwabskich produktów .. premium teraz ... to premium wasze portfele .... doi was MB że aż piszczy.
Sam MB sie przyznał że to już nie jakość a jak to nazwali "innowacyjność" ... śmiech na sali dla idiotów. Innowacyjność dla mnie to Tesla a nie MB.
Innowacyjność MB ... to w drążeniu portfeli klientów ... tu się zgodzę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości