dasonen pisze: ↑17 lut 2021, o 19:31
BBbiker pisze: ↑17 lut 2021, o 14:37Kompletnie nie rozumiem osób kupujących jeszcze ciaśniejsze CLA...
Mam ponad 180cm wzrostu i w CLA45 mieściłem się bez problemu
Zmieścić się a mieć dużo przestrzeni po zajęciu miejsca to jest spora różnica - a tu pytanie było o przestzreń dla rodziny.
Ja też się zmieściłem i co z tego jak czułem się jakbym siedział w tej puszce za karę? Mam równe 180 cm wzrostu.
BBbiker pisze: ↑17 lut 2021, o 14:37W porównaniu do krótszej o 55 cm Sportage to w c klasie jest 2x ciaśniej.
Gdyby to był wiersz - to można by uznać powyższą wypowiedź za "licencja poetica", ale skoro to nie jest wiersz to... wypada powiedzieć delikatnie: bajki opowiadasz
[/quote]
Wszystko można oprzeć o liczby niemniej pomyliłem róznice długości - jest
35 cm róznicy 5kę wpisałem omyłkowo i biję się...
BBbiker pisze: ↑17 lut 2021, o 14:37Na fotelu kierowcy najgorszy jest ten środkowy tunel
To dużo wyjaśnia! U mnie tunel środkowy jest pomiędzy fotelami a nie "na fotelu kierowcy"! Gdybym miał tunel na fotelu kierowcy - też bym się nie mieścił![/quote]
Tunel pomiędzy fotelami jest też z tyłu który akurat mi nie przeszkdza bo jeżdze w 2 osoby więc to był taki skrót myślowy chodziło mi o przedni tunel ograniczający swobodę no ale jak się musisz czepiać to OK masz rację.
dasonen pisze: ↑17 lut 2021, o 19:31
BBbiker pisze: ↑17 lut 2021, o 14:37- kiedy włączę tempomat nie wiem jak ułożyć noge - ten tunel gniecie goleń - dlaczego ni ema podnóżka dla prawej nogi?
Ja tam z prawa stopą nie mam problemów. A podnóżka pod prawa stopa nie przypominam sobie w żadnym aucie, którym jeździłem: kilak BMW, kilka Audi, kilka VW, Seaty, Lexusy, Toyoty, Renault, różne Fordy, Subaru Impreza, Hundaie, Kie, Mercedesy...
Podnóżek pod prawą stopę miałem w wozie konnym - ale to chyba inna kategoria.
Ty możesz nie mieć a ja miałem w długiej trasie kiedy chciałem się odprężyć i włączyłem tempomat. Po jakimś czasie miałem dość i musiałem dalej operwać gazem.
Dlaczego inna kategoria? Co z tego że nie ma w innych autach? Kto ma to wprowadzić jak nie czołowa marka aut luksusowych? Dacia?
W dobie tempomatów aktywnych pojazdy mają podnóżki pod lewą nogę a prawa to co ma się zajechać?
No tak lepiej dać ekranik 32".
dasonen pisze: ↑17 lut 2021, o 19:31
C- klasa z pewnością nie jest dużym autem.
No to widzę, ze jednak się zgadzamy.
dasonen pisze: ↑17 lut 2021, o 19:31
Mnie przeszkadzał dach zbyt szybko opadający w sedanie - ale i tak nie planowałem sedana. Doskwierało mi słabe wyciszenie oraz dźwigienki wycieraczek przeniesione na lewo
Jednak rekompensata w postaci dobrego prowadzenia przykrywa te wady.
Mi z kolei dach nie przeszkadza a prowadzenie też mi się podoba - znów się zgadzamy.
dasonen pisze: ↑17 lut 2021, o 19:31
Dla porównania: w nowym Hyundaiu I30 (sedan) plecy zaczęły mnie boleć już po przejechaniu 3km, rozdzielacz siły hamowania stawiał auto bokiem na prostej, suchej autostradzie (auto z przebiegiem poniżej 800 km) a automatyczna skrzynia biegów działała tak, jakby zaprojektował ją pijany nastolatek. Przyciski na kierownicy skrajnie nieergonomiczne a system infotainment z koniecznością pochylania się do przodu i kręcenia pokrętłami obok wyświetlacza budził odrazę
Fotele nie miały trzymania bocznego za grosz.
W porównaniu do tego C-klasa to pojazd o 3 klasy lepszy
Do i30 bym nie wsiadł już na wygląd więc porównywał nie będę. Porównań do Sportage pod pewnymi względami nie uniknę bo jeżdżę tymi autami na przemian więc sorry..
Tylko chciałem zwrócić uwagę na ten właśnie fakt, ze to nie jest wystarczająco duży samochód dla rodziny i bagaży choć owszem da się - kiedyś przecież maluchami jeździliśmy na wczasy z torbami na dachu i też było -no ale czy o to chodzi?