Rowniez posiadam Dunlop WinterSport 4D w tym rozmiarze. Wczesniej na tym modelu opon jezdzilem dobre 5 lat z tym ze przedni naped, a wczesniej na 3D.
Bylem ostatnio w Austrii i na Bayerach, gdzie napadalo ''troche'' sniegu - rowno z plotami czyli ok 1.5m. . Wiekszosc drog byla zamknieta ze wzgledu na lawiny i snieg.
Na glownej drodze (landowce) bylo 5-10cm sniegu, Autostrada A8 okolice Monachium tez na bialo, a w przeciwnym kierunku juz byla zablokowana przez Tiry. (Na jednym skrzyzowaniu widzialem A4 Quattro i mial problem z wjechaniem na glowna droge... moze mial letnie nie wiem.)
Bagaznik zaladowany na full i do tego pierwsza zima z napedem na tyl.
Wiadomo jechac w takich warunkach w gorach do tego pierwszy raz... troche strach.
Powiem ze bylem mile zaskoczony. Auto jechalo bez problemu, Pod gorke na swiatlach na sniegu ruszal bez problemu... ale
jak byl lod pod kolami to mimo obciazonego bagaznika porazka. Trzeba bylo pomoc. Genralnie 2 razy nie moglem ruszyc z miejsca.
Jeden raz na Parkingu pod lekka gorke - podlozylem pod jedno kolo lancuch bo nie chcialo mi sie zakladac i ruszyl. Drugi raz przed wjazdem do hotelu to musiala zona troche pchnac.
Pojechalem sobie rowniez na duzy Parking sobie podriftowac.... Bylo fajnie - 20 cm swiezego sniegu. Jednak pomimo wylaczonego ESP to i tak blokowal kola.
Opony mam juz w polowie wysokosci bieznika i nie wiem, czy na przyszla zime nie zmienie na inny model. Przy zakupie Dunlopa kierowalem sie tym, ze nigdy nie mialem problemu w zimie.
- IMG_5331.jpg (88.43 KiB) Przejrzano 2212 razy
Miejsce parkingowe (z 4 miejsc tylko 2,5)
- IMG_5396.jpg (82.44 KiB) Przejrzano 2212 razy
Nawet na takiej drodze nie bylo problemu z jazda. Byle nie lod !
Sory za brak polskiej czcionki.