O widzisz, to też daje do myślenia. Zerknę na wątek odnośnie hamulców.GLC X253 pisze: ↑23 sty 2024, o 15:41 "I drugie pytanie. Po jakim czasie do wymiany idą np amortyzatory czy jakieś grubsze tematy? Bo zastanawiam się po przebiegu gdzie coś grubszego mogło być robione, a gdzie się coś szykuje. 85 tyś km versus 134 tyś"
Amortyzatory wymieniamy ja są zużyte, a to zależy jak było użytkowane auto, czasem nawet najechanie dużej dziury w drodze przy sporej prędkości może spowodować znaczny ubytek w trwałości. 135 tys km sugeruje zbliżające się spore wydatki wyniajace z standardowego serwisu - obsługa skrzyni biegów, hamulców itp. - 85 tys jest nieco bezpieczniejsze, ale ma więcej lat więc i tak serwis skrzyni biegów Cię nie ominie. Warto zrobić profesionalny test komputerowy odnośnie ewentualnych usterek które nie są sygnalizowane kontrolkami. Co do hamulców to jest duży wątek na tym forum i warto go przestudiować.
A jeszcze pytanie typowo związane z kupnem, bo chce się zaopatrzyć w czujnik lakieru żeby najpierw samemu zmierzyć auto. Wystarczy taki taki który ogarnia blachę w ocynku czy powinien być taki który ma również pomiar na aluminium? Pytam bo gdzieś widziałem, że ktoś pisał, że nie mógł czegoś zmierzyć (czujnik nie pokazywał), a nie mogę odnaleźć gdzie to było napisane.