ZAWÓR CISNIENIA OLEJU GLC 250 , 211KM nie można skasować błędu
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 4 sie 2022, o 10:15
ZAWÓR CISNIENIA OLEJU GLC 250 , 211KM nie można skasować błędu
Czy ktoś może już miał taki przypadek w GLC 250 , 211KM BENZYNA 2017r przebieg 70 tyś . komputer pokazuje błąd zaworu ciśnienia oleju którego nie można wykasować .
Po wizycie w serwisie dostałem info że to przypadłość tych silników 2l benzyna że zawór pokazuje błąd ale nie kwalifikuje się do wymiany słowa Pana z serwisu .
Silnik przy zapalaniu zimny przez chwile chodzi głośniej , po postoju ponad 2-3 godz. też nawet ciepły po uruchomieniu trochę zaklekocze po czym cichnie do tego nie równa praca , czy może ma na to wpływ ten zawór regulacji ciśnienia oleju .
Druga sprawa to wypadanie zapłonów najczęściej 1 cylindra po wymianie cewki i świecy problem nadal jest .
Pozdrawiam
LM
Po wizycie w serwisie dostałem info że to przypadłość tych silników 2l benzyna że zawór pokazuje błąd ale nie kwalifikuje się do wymiany słowa Pana z serwisu .
Silnik przy zapalaniu zimny przez chwile chodzi głośniej , po postoju ponad 2-3 godz. też nawet ciepły po uruchomieniu trochę zaklekocze po czym cichnie do tego nie równa praca , czy może ma na to wpływ ten zawór regulacji ciśnienia oleju .
Druga sprawa to wypadanie zapłonów najczęściej 1 cylindra po wymianie cewki i świecy problem nadal jest .
Pozdrawiam
LM
Re: ZAWÓR CISNIENIA OLEJU GLC 250 , 211KM nie można skasować błędu
W tych silnikach występuje pompa oleju ze zmiennym wydatkiem z względu na ekologię 8-) Ten błąd zaworu to uszkodzony przewód w misce olejowej. Standardowa usterka w tym silniku. Uszkodzenie tego przewodu nie skutkuje żadną awarią typu brak ciśnienia oleju. Natomiast ma duży plus:-) Ciśnienie nie jest ograniczane a silnik jest w tym wypadku zadowolony :-) Nic się z tym nie robi , serwis też to że tak napiszę, olewa . Co to głośniejszej pracy i wypadaniu zapłonu, sugeruje kontrolę łańcucha rozrządu. I to jak najszybciej! Pozdrawiam
Re: ZAWÓR CISNIENIA OLEJU GLC 250 , 211KM nie można skasować błędu
Czy mówimy o błędzie P06DA00 jaki występuje w C 200 w205 184Km silnik OM 274 zaworu A2781800415 który informuje o uszkodzeniu owego zaworu lub wiązki przewodów idących do tego zaworu w misce olejowej? Odkryłem tą samą przypadłość.Mikun pisze: ↑16 maja 2024, o 12:39 W tych silnikach występuje pompa oleju ze zmiennym wydatkiem z względu na ekologię 8-) Ten błąd zaworu to uszkodzony przewód w misce olejowej. Standardowa usterka w tym silniku. Uszkodzenie tego przewodu nie skutkuje żadną awarią typu brak ciśnienia oleju. Natomiast ma duży plus:-) Ciśnienie nie jest ograniczane a silnik jest w tym wypadku zadowolony :-) Nic się z tym nie robi , serwis też to że tak napiszę, olewa . Co to głośniejszej pracy i wypadaniu zapłonu, sugeruje kontrolę łańcucha rozrządu. I to jak najszybciej! Pozdrawiam
Re: ZAWÓR CISNIENIA OLEJU GLC 250 , 211KM nie można skasować błędu
Tak. To ten błąd. Uzupełnię - pompa ma stały wydatek zależny tylko od obrotów silnika, a max. cisnienie jest ograniczane przez zawór bezpieczeństwa. Natomiast zmiana wydajności jest realizowana przez przez dodatkowy zawór elektromagnetyczny strowany tym kabelkiem i jak jest przerwany (99,9% awarii) to zawór nie działa i nie ogranicza cisnienia. Pod wzgledem technicznym rozwiązanie najgorsze z możliwych i można było od razu pezwidzieć że bedzie awaryjne. Np w silniku N43 (BMW) zawór spełniajacy te funkcję jest umieszczony na zewnatrz kadłuba silnika.
ZW (GLC 250 - 211KM)
Re: ZAWÓR CISNIENIA OLEJU GLC 250 , 211KM nie można skasować błędu
Dziękuję czyli na razie dam sobie spokój pomyślę o tym później. Pozdrawiam
Re: ZAWÓR CISNIENIA OLEJU GLC 250 , 211KM nie można skasować błędu
Nie ma nad czym się zastanawiać. Mówiąc krótko - zepsute jest korzystniejsze dla silnika
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Wysłane przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości