Strona 1 z 2

Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 14 maja 2019, o 07:14
autor: lerezicita
Dzień dobry,
Orientuje się ktoś czy w usportowionym Mercedesie C180 Coupe 2017 ze skrzynią 7G, realna jest przekładka na V6 z c43 ?
Jeżeli tak, jakie są orientacyjne koszty robocizny ?

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 14 maja 2019, o 19:45
autor: Rufio
Skąd taki szalony pomysl?
Lepiej sprzedaj tego co masz i kup c43.

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 15 maja 2019, o 12:13
autor: lerezicita
Tak mam równiez w planie zaimplementować ceramiczne tarcze. Czy ktoś moze odpowiedzieć konkretnie na pytanie? bez spacerów.
Czy taka przeróbka jest mozliwa jakie sa koszty oraz co obok silnika trzeba bedzie jeszcze usprawnić?

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 15 maja 2019, o 15:17
autor: ktos92
To jest chyba jakaś prowokacja - bez urazy. Tak szczerze, chyba taniej będzie sprzedać to co masz i kupić już gotową wersje C43 :-D

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 15 maja 2019, o 15:24
autor: lerezicita
To nie prowokacja...
Używane c43 w takim wyposarzeniu jak ja mam to min 200k.
Więc przyjmując jak by nawet cała modyfikacja kosztowała 50k to dalej jest to dla mnie opłacalne.

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 15 maja 2019, o 16:11
autor: freel4ncer
Pytanie totalnie z d*py. . Ile ja sie na roznych forach o swapach naczytalem 99% pytaly jakies dzieciaki ktore auto po rodzicach dostali. Tematy zawsze konczyly sie na glupim gadaniu czasem ktos za kase z komunii nawet kupil jakis silnik czy cos ale temat tez umieral z przyczyn naturalnych - porostu jesli to jest nawet mozliwe to super skomplikowane i kosztuje wiecej niz kupic mocniejszy model.

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 15 maja 2019, o 19:11
autor: lerezicita
freel4ncer pisze: 15 maja 2019, o 16:11 Pytanie totalnie z d*py. . Ile ja sie na roznych forach o swapach naczytalem 99% pytaly jakies dzieciaki ktore auto po rodzicach dostali. Tematy zawsze konczyly sie na glupim gadaniu czasem ktos za kase z komunii nawet kupil jakis silnik czy cos ale temat tez umieral z przyczyn naturalnych - porostu jesli to jest nawet mozliwe to super skomplikowane i kosztuje wiecej niz kupic mocniejszy model.
Kolego, jeżeli brak Ci merytoryki na dany temat, to po prostu daruj pisma i dokończ swoją kanapkę z cebulą, bo Ci S-tlenek tiopropanalu z niej wyparuje.

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 16 maja 2019, o 08:18
autor: capricorn
Na forum SIP raz na kwartał pojawiał się taki "kwiatek" z podobnym tematem :D

Pozwólcie że zadedykuje ten radosny kawałek wszystkim obserwującym temat :)
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 16 maja 2019, o 09:30
autor: ktos92
capricorn pisze: 16 maja 2019, o 08:18 Na forum SIP raz na kwartał pojawiał się taki "kwiatek" z podobnym tematem :D

Pozwólcie że zadedykuje ten radosny kawałek wszystkim obserwującym temat :)
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM
Lepszego podsumowania nie mogło być :-D

Re: Swap z (1.6 M274) na (4.3AMG 276)

: 17 maja 2019, o 05:52
autor: gim-kg
lerezicita pisze: 15 maja 2019, o 12:13 Tak mam równiez w planie zaimplementować ceramiczne tarcze. Czy ktoś moze odpowiedzieć konkretnie na pytanie? bez spacerów.
Czy taka przeróbka jest mozliwa jakie sa koszty oraz co obok silnika trzeba bedzie jeszcze usprawnić?
Ceramiczne tarcze to nie wszystko, zaciski, klocki, śmiem twierdzić że nawet zawieszenie. Próbujesz przerobić samochód z jednej z najsłabszych specyfikacji do prawie najmocniejszej. Gdyby ktoś pisał o takim swapie z C300 to może jeszcze bym zrozumiał.
Ceramiczne tarcze są dobre na szybką jazdę. Gdy są nie rozgrzanie hamowanie jest gorsze niż w przypadku tarcz stalowych.