ILS - prawidłowe ustawienie
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
Zgadza sie , w zakresie jak na filmie to działa. Ale to naprawde nie jest to samo co asystent światel w Mercedesie.
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
Pewnie, że wiem o tym wszystkim.
Już sprawdzałem w ustawieniach włączają i wyłączając ILS.
A asystent wiadomo, że A się świeci, tylko nic poza tym się nie dzieje.
Umawiam się na diagnostykę systemu dla świętego spokoju i dam znać co z tego wyjdzie.
Już sprawdzałem w ustawieniach włączają i wyłączając ILS.
A asystent wiadomo, że A się świeci, tylko nic poza tym się nie dzieje.
Umawiam się na diagnostykę systemu dla świętego spokoju i dam znać co z tego wyjdzie.
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
Sylmicha,
jest możliwe, że na lampach ILS nie ma jakiś kodów co uniemożliwia ich ocenę co do poprawnego działania???
jest możliwe, że na lampach ILS nie ma jakiś kodów co uniemożliwia ich ocenę co do poprawnego działania???
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
To jest ten kod poniżej, kwadratowa nalepka po lewej stronie. Każdy reflektor musi go mieć w celu aktywacji,kontroli i ustawień. Skoro tych nalepek nie masz tzn było coś kombinowane z przodem. Nalepki pewnie zerwali bo reflektory są z lewego auta i bali się żeby tego ktoś nie namierzył. To taka teoria ale raczej prawdopodobna bo po co ktoś by usuwał te kody? Zrób zdjęcia swoich reflektorów, ciekawy jestem czy druga ta większa nalepka z kodami kreskowymi jest czy też jej brak?
- Załączniki
-
- 20200115_171543_resize_23.jpg (38.75 KiB) Przejrzano 1955 razy
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
Dzisiaj odebrałem auto z ASO.
Jeżeli chodzi o teorie spiskowe, kradzieże itd. ASO mi jednoznacznie potwierdziło, że auto ma wszystkie części fabryczne i żadnych błędów, podejrzeń co do pochodzenia.
Nie wiedzą jednak czemu nie ma QR kodów.
Sama diagnostyka wykazała błędy czujników poziomu zawieszenia.
Koszt jaki musiałbym ponieść wg kosztorysu to jakieś 2 300 brutto, a że tych QR kodów nie ma, to nie mają pewności czy to coś da, więc mogę być w punkcie wyjścia w najgorszym razie.
Stąd też nie zdecydowałem się na ten zabieg od razu, ale prośba o radę.
Jeżeli chodzi o teorie spiskowe, kradzieże itd. ASO mi jednoznacznie potwierdziło, że auto ma wszystkie części fabryczne i żadnych błędów, podejrzeń co do pochodzenia.
Nie wiedzą jednak czemu nie ma QR kodów.
Sama diagnostyka wykazała błędy czujników poziomu zawieszenia.
Koszt jaki musiałbym ponieść wg kosztorysu to jakieś 2 300 brutto, a że tych QR kodów nie ma, to nie mają pewności czy to coś da, więc mogę być w punkcie wyjścia w najgorszym razie.
Stąd też nie zdecydowałem się na ten zabieg od razu, ale prośba o radę.
- Załączniki
-
- Diagnostyka.JPG (31.67 KiB) Przejrzano 1890 razy
-
- Kosztorys.JPG (29.76 KiB) Przejrzano 1890 razy
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
Druga naklejka jest.
- Załączniki
-
- Reflektor.JPG (71.42 KiB) Przejrzano 1890 razy
-
- Naklejka.JPG (45.7 KiB) Przejrzano 1890 razy
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
Jeszcze jedno może nieco głupie pytanie.
Czy przez poniższe pokrętełko nie reguluje się manualnie wysokości świateł, skoro jest up/down?
Czy przez poniższe pokrętełko nie reguluje się manualnie wysokości świateł, skoro jest up/down?
- Załączniki
-
- Ustawienia.JPG (72.04 KiB) Przejrzano 1889 razy
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
To jest zwykła manualna regulacja ale kiedyś mówiłeś, że sprawdzali wysokość świateł i było ok.
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
Dlatego nic z tego nie rozumiem, ale jeśli sobie obniżę, to nie będę raził już na pewno.
Re: ILS - prawidłowe ustawienie
Skoro masz uszkodzone czujniki poziomowania to normalne, że razisz innych. Żeby nie razić innych kierowców muszisz zbyt mocno opuścić wiązkę światła i będziesz miał słabą widoczność. Przyznam, że trochę dziwna ta usterka dwóch czujników z jednej strony. Nie chce też mi się wierzyć, że skoro reflektory są oryginalne to nie można w jakiś sposób ustalić jakie kody w nich były.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości