Strona 7 z 7

Re: Wersje silnikowe

: 28 sty 2022, o 18:55
autor: egisek78
BBbiker pisze: 2 lut 2021, o 12:53 To masz już DPF. U mnie go nie ma. Mam silnik 1,6. Tak jestem zadowolony choć nie jestem bezkrytyczny wady widzę ale nie ma rzeczy idealnych.
Mam mocniejsze auto pod domem ale nie potrzebuję tyle mocy - trasa do Chorwacji to notoryczne 130 i na wielu odcinkach 80 bo albo tunele albo roboty drogowe. Średnie spalanie z ostatnich 5 tys. km to 7,3 l/100 km średnia noga i zero start stopu.
...to 1.5 129 KM ma DPF, a ten sam motor 1.5 z mocą 156 KM już go nie ma? To motor 1.6 ile ma koni, i z którego roku go masz ?

Re: Wersje silnikowe

: 1 lut 2022, o 14:15
autor: BBbiker
1,6 129 KM - (osłabiona wersja 156 KM co łatwo można zmienić programem) - jeszcze bez GPF produkcja 11 2017 - sprzedaż 4 /2018
Ma fajny moment 210 Nm dostępne od 1200 do 4000 obrotów co na tą masę (1400 kg) wystarcza.
GPF wprowadzono obowiązkowo do aut benzynowych w roku 2018 - w zależności od serii część aut może go nie mieć a część musi.
Nie muszą mieć auta z silnikami na wielopunkowym wtrysku pośrednim (np Mitsubishi 2,0 MIVEC w Outlanderach lub ASX nie mają GPF) a silniki na bezpośrednim wtrysku - niestety generują cząsteczki stałe podobnie jak diesel.

Re: Wersje silnikowe

: 5 sty 2023, o 16:51
autor: mster
Mam pytanie czy ktoś może rozszyfrowac jaką wersje silnika i wtrysku mam? vin WDD2050431R325529
Dzieki za pomoc

Re: Wersje silnikowe

: 5 sty 2023, o 23:45
autor: Schnaider
mster pisze: 5 sty 2023, o 16:51 Mam pytanie czy ktoś może rozszyfrowac jaką wersje silnika i wtrysku mam? vin WDD2050431R325529
Dzieki za pomoc
C200 4MATIC - 1991 cm3, 184 KM, 300 Nm
4-cylindryczny silnik benzynowy M274 - wtrysk bezpośredni i turbodoładowanie
Auto dystrybucji polskiej, wyprodukowane w RPA.