Oil Catch Tank M274 c180
Oil Catch Tank M274 c180
Jak w tytule, zamontowalem w koncu Oil Catch Tank'a.
M274 C180 CGI 2017'
Zakupilem 2 sztuki takie ''wieksze''...
Narazie zalozony Numer 1
.
Na tankach NIE montowalem tego dodatkowego filterka ktory byl w zestawie !
1) jest na przewodzie ktory leci od separtora oleju do turbo (miedzy 20 a 21).
Materialy:
- przewod - wąż silkonowy niby specjalny do turbo odporny na temperatury do 250° C. - srednica wew. 16 mm o dlugosci 1 metra (zostalo ze 20 cm).
- przewod - wąż silkonowy 16mm - U - 180 ° - ten Brazowy na zdjeciu (w/g sprzedawcy jest czarny) 1 szt.
- zlaczki mosiezne wezy 16mm-16mm 3 sztuki
- połączenie śrubowe z/do oil catcha 3/8 cala - 16mm -nierdzewka - 2szt
- kilka zaciskow weza 16-27mm
- 3 zaciski do kabli
Zajelo mi to nie cala godzine.
Ps. ten originalny wąż harmonijkowy jest bardzo kruchy - trzeba uwazac bo pęka.
Peklo mi podczas montazu i podczas stania na swiatlach to smierdzi niezemiesko w aucie....
Musialem zaciski posciagac i owinalem tasma izolacjna. Teraz jest spokój.
2*) (z gwiazdka) - czekam jeszcze na zlaczki - po zamontowaniu napisze dokladniej ile czego zuzylem.
Montaz pomiedzy separatorem oleju a ''Y58/2'' - trzeba bedzie przeaciac węża....
Do tej pory co ja zakupilem,
(*byc moze mozna to ogarnac na mniejszej srednicy):
- przewod - wąż silkonowy srednicy wew 11mm - 2 sztuki o dlugosci 1 metra
- przewod - wąż silkonowy 11mm - V - 135 °
- kilka zlaczkek mosieznch wezy 13 mm i / lub jak znajde redukcje 11mm/13mm
- połączenie śrubowe z/do oil catcha 3/8 cala - 13mm -nierdzewka - 2szt
- zaciski / opaski do wezy, jeszcze nie wiem ktorych uzyje.
Na montaz tego drugiego zejdzie troche czasu.... pewnie ze 2-3 godziny.....
Ps2 - z tym 11/13 mm pasuje.
Ps3 - byc moze nie trzeba silikonowych węży, a wystarcza takie odporne na olej/benzyne - sa duzo tansze i nie ma tam az tak wysokiej temperatury tylko trzeba pamietac ze jest tam lekkie podcisnienie jak i nadcisnienie.
M274 C180 CGI 2017'
Zakupilem 2 sztuki takie ''wieksze''...
Narazie zalozony Numer 1
.
Na tankach NIE montowalem tego dodatkowego filterka ktory byl w zestawie !
1) jest na przewodzie ktory leci od separtora oleju do turbo (miedzy 20 a 21).
Materialy:
- przewod - wąż silkonowy niby specjalny do turbo odporny na temperatury do 250° C. - srednica wew. 16 mm o dlugosci 1 metra (zostalo ze 20 cm).
- przewod - wąż silkonowy 16mm - U - 180 ° - ten Brazowy na zdjeciu (w/g sprzedawcy jest czarny) 1 szt.
- zlaczki mosiezne wezy 16mm-16mm 3 sztuki
- połączenie śrubowe z/do oil catcha 3/8 cala - 16mm -nierdzewka - 2szt
- kilka zaciskow weza 16-27mm
- 3 zaciski do kabli
Zajelo mi to nie cala godzine.
Ps. ten originalny wąż harmonijkowy jest bardzo kruchy - trzeba uwazac bo pęka.
Peklo mi podczas montazu i podczas stania na swiatlach to smierdzi niezemiesko w aucie....
Musialem zaciski posciagac i owinalem tasma izolacjna. Teraz jest spokój.
2*) (z gwiazdka) - czekam jeszcze na zlaczki - po zamontowaniu napisze dokladniej ile czego zuzylem.
Montaz pomiedzy separatorem oleju a ''Y58/2'' - trzeba bedzie przeaciac węża....
Do tej pory co ja zakupilem,
(*byc moze mozna to ogarnac na mniejszej srednicy):
- przewod - wąż silkonowy srednicy wew 11mm - 2 sztuki o dlugosci 1 metra
- przewod - wąż silkonowy 11mm - V - 135 °
- kilka zlaczkek mosieznch wezy 13 mm i / lub jak znajde redukcje 11mm/13mm
- połączenie śrubowe z/do oil catcha 3/8 cala - 13mm -nierdzewka - 2szt
- zaciski / opaski do wezy, jeszcze nie wiem ktorych uzyje.
Na montaz tego drugiego zejdzie troche czasu.... pewnie ze 2-3 godziny.....
Ps2 - z tym 11/13 mm pasuje.
Ps3 - byc moze nie trzeba silikonowych węży, a wystarcza takie odporne na olej/benzyne - sa duzo tansze i nie ma tam az tak wysokiej temperatury tylko trzeba pamietac ze jest tam lekkie podcisnienie jak i nadcisnienie.
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
O./S
Re: Oil Catch Tank M274 c180
Po zamontowaniu wszystkiego przejechalem jednorazowo 850 km.
Niestety nie zrobilem zdjecia po przejechaniu 900 kilomterach, bo sie przerazilem ile tego bylo ! Mysle ze jakies 100 - 150 ml.
Co bylo w srodku.... Mieszanina odrobiny oleju i wiekszej ilosci wody /pary/
Zapach... hmmm, nie przyjemny taki normalny smrod jak to z odmy.
Wylalem i jezdzilem dalej.
To zdjecie pokazuje co bylo po nastepnym 1000km. Czyli duzo duzo mniej.
Myle ze to jakies 3-4 lyzki stolowe .
Ps 'Ostatnie dwa miesiace auto glownie jezdzilo krotkie odcinki po miescie i nie codziennie, wiec silnik byl niedogrzany. Pod korkiem wlewu oleju nigdy nie bylo ''maselka'' jak i nigdy nie 'przybywalo' u mnie oleju.
Niestety nie zrobilem zdjecia po przejechaniu 900 kilomterach, bo sie przerazilem ile tego bylo ! Mysle ze jakies 100 - 150 ml.
Co bylo w srodku.... Mieszanina odrobiny oleju i wiekszej ilosci wody /pary/
Zapach... hmmm, nie przyjemny taki normalny smrod jak to z odmy.
Wylalem i jezdzilem dalej.
To zdjecie pokazuje co bylo po nastepnym 1000km. Czyli duzo duzo mniej.
Myle ze to jakies 3-4 lyzki stolowe .
Ps 'Ostatnie dwa miesiace auto glownie jezdzilo krotkie odcinki po miescie i nie codziennie, wiec silnik byl niedogrzany. Pod korkiem wlewu oleju nigdy nie bylo ''maselka'' jak i nigdy nie 'przybywalo' u mnie oleju.
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
O./S
Re: Oil Catch Tank M274 c180
Jednym zdaniem - osuszyłeś wnętrze silnika 

Re: Oil Catch Tank M274 c180
No i w koncu doszedl ten drugi…
Robilem od spodu, bo nie chcialo mi sie komputera wyciagac, aku rozlaczac….. itd. Godzinka roboty.
Na efekty musze jednak poczekać
Robilem od spodu, bo nie chcialo mi sie komputera wyciagac, aku rozlaczac….. itd. Godzinka roboty.
Na efekty musze jednak poczekać
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
O./S
Re: Oil Catch Tank M274 c180
Maly update:
Po przejechaniu ok 900km (500 po autostradzie)
W tym tanku, co jest troche oleju. to jest ten co idzie do „zaworu odmy“ ktory powoduje blad p052e71
Drugi mial tylko scianki tluste….
Po przejechaniu ok 900km (500 po autostradzie)
W tym tanku, co jest troche oleju. to jest ten co idzie do „zaworu odmy“ ktory powoduje blad p052e71
Drugi mial tylko scianki tluste….
C180 -1.6 -Otto -T-modell
O./S
O./S
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

